2020. március 1., vasárnap

Nappali tűzgömb szórásmező

Több módszerrel is kiszámoltam a nyomvonalat még mielőtt a sötétrepülés számításnak nekiestem volna. Próbáltam átlendülni azon a tényen, hogy az olasz kimérés és a NASA által megjelenített robbanás teljesen máshova helyezte a nyomot mint ahova számoltam. Bíztam a számításomban ami egyébként az IMO-éval majdnem egyezett. Sajnos nagy pontossággal csak a hagyott nyom helye ismert így a kezdeti és végpontok már nagyobb hibával terheltek emiatt a szórás irányszöge is jobban elmozdulhat. Ebben az esetben ez 3 km-es szórás szélesség hibát jelentett. Attól függően, hogy milyen magasságból indítom a sötét repülést a darabok kb. 12 km hosszú területet szórnak be. ez természetesen nem tartalmazza a sötétrepülés alatti darabolódást. Az átnézendő terület tehát 3 x 12 km-es természetesen ebben meghatározhatóak olyan területek amiknek nagyobb a valószínűsége. A főtömeg és a nagyobb darabok kb 2 négyzet kilóméteren szóródtak szét erre kell rátalálni...

A helyszín szerencsére nem a magas hegyek között van. Kis településes, dimbes-dombos terület, nem lehetetlen a keresés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése