2016. május 30., hétfő

2016.05 Meteorit keresés: Kisvarsány



2016 májusában úgy hozta az élet, hogy el kellett mennem Kisvarsányba meteoritot keresgélni :) Az ott töltött hosszúhétvégén főleg állatokkal találkoztam - valami elképesztően vadgazdag a hely - de meteorittal egy darabbal sem. Több négyzetkilómétert sétáltam be ám érintetlen helyet csak olyat találtam, ami gyakorlatilag kereshetetlen volt. Ami a google maps képein nem látszik... az összes föld vagy szántott vagy ültetett erdő. A végére már rosszul voltam az egyenes fasorok látványától. A hullás óta eltelt bő 100 év alatt legalább három nagy árvíz radírozta végig a környéket így próbáltam inkább a szórási ellipszis elejére koncentrálni...sajnos eredménytelenül. Na jó... azért nem teljesen, még van 1 liter az ott szedett virágból készült bodzaszörpből. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése